МАРІО (шпоновані міжкімнатні двері)

Наша фабрика виготовляє міжкімнатні двері МАРІО / MARIO. Якість виробництва знаходиться на високому рівні, саме тому ми досягли значних результатів у виробництві. Купуючи наші двері, Ви отримуєте не тільки якість виробленої продукції, а й чудовий елемент декору, який надасть стилю вашому дому.

Наші двері МАРІО виготовленні із масиву, тобто з натуральної деревини. Шпон який використовується для покриття полотна, також являється не штучним, а натуральним (дубовим), тому вони зберігають сою якість тривалий час, а головне — екологічно чисті! Такі двері не впливатимуть на атмосферу у Вас вдома, чи офісі і не завдаватимуть ніякої шкоди оточуючим. Адже вчені довели, що предмети з не натуральних матеріалів, під дією різних каталізаторів, безпосередньо впливають на психологічний стан та здоров’я. А з натуральних, не тільки не завдаватиме шкоди, а й покращить Ваш стан в цілому.

Середня цінова політика Дверей МАРІО це від 2400грн до 4500грн за дверний комплект Дверний комплект включає - полотно + скло / коробка / лиштва 1 комплект / фурнітура (завіси + механізм) / врізка.

Маріо - це фабрика, яка успішно зарекомендувала себе, будучи на сьогоднішній день виробництвом повного циклу з виготовлення міжкімнатних дверей. Наше виробництво оснащене високо технологічним обладнанням, яке дозволяє бути впевненим в тому, що розробляючи і створюючи нові інноваційні моделі, ми комплектуємо їх тільки кращими складовими. Розвинена система логістики і складського господарства дозволяє максимально оперативно задовольняти потреби клієнтів в нашій продукції. Діюча система активності забезпечує постійний інтерес у продукції у кінцевих покупців, що є найважливішим фактором, як розвитку нашого бізнесу, так і потенціалом для розвитку бізнесу наших партнерів.

Вся продукція нашої компанії має маркування. Ми постійно розвиваємося, в технічному плані наше виробництво завжди відповідає не тільки сьогоднішнього, але і завтрашнього дня. Ми вивчаємо динаміку ринку і тенденції зміни споживчих переваг, щоб давати нашим покупцям продукт, який здатний задовольняти не тільки раціональні, а й емоційні потреби клієнта. Ми враховуємо естетичні та технологічні очікування споживачів від регіону проживання та місцевих традицій, що є гарантією - актуальність нашого продукту до самого вимогливого покупця.